핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


Siwon filming ‘Turn Around and Say I Love You’ part2

بازم عکسهای شیون برای فیلم جدیدش......

 

xip.ir/YtFGt

xip.ir/M9Vk9

xip.ir/B4br4

xip.ir/eoQko

 

 


نظرات شما عزیزان:

معصومه
ساعت20:42---19 خرداد 1391
وا....من نمیدونم چرا این پستارو ندیدم....وای...آجی چقدر تیپ مردونه به شیوون میاد....خیلیییی ناز شد....ای آجی قربون همشون...همه چی تو تنشون قشنگه...
البته دوراز چشم زناش میگما....اصلا جلوشونم میگم....کی میخواد چیزی بگه؟؟؟
اصلا داداش خودمه...حرفیه؟؟؟ چیه به چی نگاه میکنی....به فاطیما هم بگو...من کوتاه نمیام...نذار کار به جاهای باریک بکشه ها....تو که منو میشناسی.......
فدای آجی گلم....
مرسی عزیزم...


معصومه
ساعت20:42---19 خرداد 1391
وا....من نمیدونم چرا این پستارو ندیدم....وای...آجی چقدر تیپ مردونه به شیوون میاد....خیلیییی ناز شد....ای آجی قربون همشون...همه چی تو تنشون قشنگه...
البته دوراز چشم زناش میگما....اصلا جلوشونم میگم....کی میخواد چیزی بگه؟؟؟
اصلا داداش خودمه...حرفیه؟؟؟ چیه به چی نگاه میکنی....به فاطیما هم بگو...من کوتاه نمیام...نذار کار به جاهای باریک بکشه ها....تو که منو میشناسی.......
فدای آجی گلم....
مرسی عزیزم...


fariba
ساعت19:57---14 خرداد 1391
من اگه بودم هیچوقت مثل این دختره ازش عکس نمیگرفتم...........
خیلی اعصبانی شدم......
واقعا ک
شیون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: یک شنبه 17 خرداد 1391برچسب:superjunior,siwon, | موضوع: <-PostCategory-> |